Takim - Panco ve Patik

16 Mayıs 2008 Cuma zaman: 18:42 Gönderen ülkü Etiketler: ,

Gecenlerde bir arkadasim aradi ve kizina panco örüp öremeyecegimi sordu. Bu konuda simdiye kadar kimseye hayir diyemedim, sanirim örmeyi cok sevdigimden. Kizi henüz 6 aylik. Daha önce bir hirka ve bir yelek örmüstüm onun icin. Özellikle hirkanin cok kullanisli oldugunu ve sürekli giydirdigini söyledi. Bunu duymam yeterliydi zaten :) "Tabi ki örerim" dedim. Bosa emek sarfetmedigimi görüyorum böylece. Daha önce baska arkadaslarin cocuklarina da örmüstüm, cogunun üstünde hic görmedigim icin kendi kendime kizmistim. Ben deger verip örüyorum, onlar deger verip giydirmiyorlar bile. Yanlis anlasilmasin, cogu da kendi istedi örmemi. Genelde dilasuya ördüklerimi görenler istiyor zaten. Ama bir alman arkadasim varki o fazlasiyla deger veriyor el emegine. Onun bebegi 8 aylik, bize gelirken hep giydiriyor ördügüm hirkayi ve patikleri. Hatta bir cift patik daha istemisti digerleri kücük gelmeye baslayinca. Ve her defasinda hirkanin herkes tarafindan cok begenildigini söylüyor. Ben herkesin böyle abartmasini istemiyorum tabiki ama verilen ufacik bir deger beni mutlu etmeye yetecek iste. Neyse gelelim pancoya.

47 ilmek basladim. 4 sira haraso ördükten sonra örnege gectim. Örnek tersten kuruluyor: *1 artir, 3 ilmek tersten topla, 1 artir, 2 düz* yildizli yerler ilmekler bitene kadar tekrarlanacak. Tabi ortada artirma yapilacak panco oldugu icin. 47 ilmegin ortasi yani 24. ilmegin kenarlarindan artirma yapilacak. Istenilen uzunluga geldiginde kesilecek. Kenarlarini ister tig ile isleyin ister püskül takin.

Ben dayanamadim bir cift de patik ördüm. Tig isi yaptigim ilk patik. Buradaki semaya göre yaptim. Nurten bebek güle güle giysin.

3 Comments

3 Responses so far.

  1. elay says:

    s.a.
    hayırlı geceler arkadaşım.bir arkadaşın sayfasında gördüm adresinizi.ve ziyaretinize geldim.elişleriniz çok güzel olunca sizi arkadaş listeme eklemek istedim.inşallah sizce bir sakıncası yoktur.a.e.o.

  2. Unknown says:

    Ülkücügüm bu patik ve panco cok seker olmuss, ellerine saglik..

  3. ülkü says:

    hosgeldin elay, ne sakincasi olacak canim aksine cok sevinirim :)

    sagol narishim :)