Beyaz Bolero

30 Ekim 2008 Perşembe zaman: 15:07 Gönderen ülkü Etiketler:


Bu boleroyu siparis üzerine ördüm. Biliyorum cok sade oldu ama öyle istenmisti. Bana kalsa cicekler falan yapacaktim :)

Nasil yaptigima gelince:
Bu ölcüler 4-5 yasa göre. 4 No sise 80 ilmek attim. 7 sira 1 ters 1 düz seklinde lastik ördüm. Yaklasik 8 cm kadar ön yüzü düz arka ters ördüm. Sonra arka yüzünden her iki sirada bir kenarlardan 1er ilmek artirdim, toplam 3+3=6 ilmek artacak. Kollar icinde 50ser ilmek artirdim. Yaklasik 10 cm ördükten sonra yaka icin ortadan 30 ilmek kestim. Kenarlari ayri ayri ördüm. Yakadan sonra 5 cm ördüm ve her 4 sirada bir 1 ilmek artirdim V yaka icin. Bu arada kolu yakadan itibaren 12 cm ördükten sonra kestim. Önler toplam 35 ilmek olduktan sonra 7 sira lastik örüp bitirdim. Kol agizlarini ve yakayi yine 1 ters 1 düz seklinde 7 sira ördükten sonra kestim. Kollarinin altini diktim ve bitti.

2 Comments

2 Responses so far.

  1. elay says:

    S.A.
    HAYIRLI GECELER ARKADAŞIM.SİZİ SOBELEDİM.SAYFAMA UĞRARMISINIZ LÜTFEN.SEVGİLER

  2. merhabalar canım saglıklı, huzur dolu,bereketli gönlünce geçirebileceğin bir hafta diliyorum..
    boleroda çok güzel olmuş emeğine ellerine sağlık canım