Sobelendim

23 Nisan 2008 Çarşamba zaman: 05:07 Gönderen ülkü Etiketler:

Sevgili Arkadasim Finduk52 beni sobelemis. Biraz beklettim kusura bakma canim.

A: Annem (cok özledim, kokusu burnumda tütüyor)
B: Babam (cok özledim cok)
C: Camii
Ç: Çicek
D: Dilasu (canim kizim)
E: Evim evim güzel evim
F: Forum (Altin örgü :) )
G: Günes (hasret kaldik valla)
Ğ: (?)
H: Halam (nur icinde yatsin)
I: Isik
i: igne
J: Jakuzi
K: Kizim (minik kusum, ikinci kez yazdim ama napim ilk o geldi aklima)
L: Lale Devri (ve sarkiyi söylemeye basladim bile, cok seviyorum)
M: Muradim, canim Askim
N: Nar (severim ama üsenirim tek tek cikarmaktan)
O: Oyuncak (evimizin her kösesinde rastlamak mümkün)
Ö: Örgüüüüüüüü (e yani)
P: Pamuk sekeri (olsa da yesek)
R: Recel (özellikle de cilek, rejimdeyim yiyemiyorum ühühüüh)
S: Sakine (hayirsiz arkadasim, seni sobelicem bekle)
Ş: Şarki
T: Türkü (dermisim, ne güzel uyarmis), Türkiyem Türkiyem Cennetim
U: Un (helede beyazi yassak kardesim yassak, rejimdeyim dedim ya, aklima hep yemek geliyor)
Ü: Üzüm (cekirdeksiz olandan)
V: Vazom (ve ciceklerim)
Y: Yünlerim
Z: Zeytinyagli yaprak sarmasi (offff yine yemek)

Ben de sevgili arkadaslarim Sakine ve Beyhan'i sobelemek istiyorum. Hadi kizlar klavye basina :)

3 Comments

3 Responses so far.

  1. Yeni blogun hayirli olsun canim :))) Daha yeni gördüm :) Hatta Beyhan'in blogu oldugunu da burdan gördüm , inan son haftalarda hic net basinda vakit geciresim yok :((( sobene ilk firsatta yanit verecegimdir ;))

  2. Unknown says:

    ülkücüm tesekkürler sobeledigin icin simdi sakisla ikimiz ebemi olcaz, belli bir süre yok sanirim, kafami biraz toparlayayim sobeyi cevaplayacagim ilk firsatta..

    Yeni blogun hayirli ugurlu olsun canim..

  3. ülkü says:

    sakiscim tamam ne zaman vakit bulursan artik..

    beyhancim kuzeninden haberim yoktu seni sobelerken, istersen kalsin.. basin sagolsun tekrar..